O programie

Program DokumentacjePodatkowe.pl jest autorskim systemem informatycznym służącym do przygotowywania oraz zarządzania dokumentacjami cen transferowych, stworzonym w oparciu o wiedzę i doświadczenie specjalistów Grupy SWGK

Aplikację DokumentacjePodatkowe.pl kierujemy zarówno do personelu działów finansowo-księgowych podatników, zobowiązanych do sporządzania dokumentacji do transakcji realizowanych z podmiotami powiązanymi, jak i do biur rachunkowych oraz kancelarii doradców podatkowych, świadczących usługi sporządzania dokumentacji cen transferowych dla swoich klientów.

• Jesteś właścicielem/pracownikiem biura rachunkowego, biura/kancelarii doradztwa podatkowego, itp.
  • Chciałbyś zaoferować swoim Klientom usługę sporządzenia dokumentacji cen transferowych
  • Poszukujesz rozwiązań optymalizujących koszty i minimalizujących pracochłonność realizacji usług dla Twoich Klientów
  • Brakuje Ci doświadczenia i wiedzy w obszarze cen transferowych i chciałbyś skorzystać ze wsparcia doświadczonych specjalistów

Aplikacja poprzez przyjazny interfejs oraz system pomocy kontekstowej opracowanej przez ekspertów SWGK, krok po kroku przeprowadza użytkownika przez proces sporządzenia dokumentacji cen transferowych.

Program zawiera gotowe do wykorzystania elementy obowiązkowe dokumentacji podatkowych w postaci wzorców i przykładowych opisów (takich jak m.in.: funkcje, aktywa, ryzyka stron transakcji, metody weryfikacji ceny transferowej czy opis danych finansowych).

Posiada także wbudowany system weryfikacji tzw. elementów koniecznych (bezwzględnie wymaganych przepisami ustaw). Efektem jest przygotowanie dokumentu spełniającego minimalne kryteria kompletności dla dokumentacji cen transferowych, gotowego do przedstawienia organom podatkowym w przypadku kontroli.

Specjalnie dedykowane dla małych firm i biur rachunkowych

Nigdy nie sporządzałeś dokumentacji cen transferowych i nie wiesz od czego zacząć? A może chciałbyś się upewnić czy Twoje dokumentacje są kompletne?

DokumentacjePodatkowe.pl to unikalny program pozwalający na przygotowanie kompletnej, zgodnej z aktualnymi przepisami dokumentacji cen transferowych. Aplikacja krok po kroku pokaże Ci, jakie są wymagane elementy dokumentacji cen transferowych i jak sobie poradzić z ich przygotowaniem.  Wbudowany system weryfikacji wskaże, które z wymaganych elementów dokumentacji nie zostały jeszcze uzupełnione.

Program opracowany został z myślą o osobach odpowiedzialnych za sporządzanie dokumentacji cen transferowych w firmach: głównych księgowych, pracownikach działu księgowości, a także o biurach rachunkowych czy biurach doradztwa podatkowego, które świadczą usługi w zakresie przygotowania dokumentacji dla swoich klientów.

Kluczowe atuty tego narzędzia to jego innowacyjność oraz przystępna cena, dzięki czemu dostępne jest także dla małych i średnich firm, które przeprowadzają rocznie kilka lub kilkanaście transakcji z podmiotami powiązanymi.

Obsługa najnowszych przepisów

Dokonywanie transakcji między podmiotami powiązanymi wiąże się z wysokim ryzykiem podatkowym oraz dodatkowymi wymogami administracyjnymi. Jednym z takich wymogów jest konieczność sporządzania dokumentacji cen transferowych.

Aplikacja DokumentacjePodatkowe.pl to innowacyjny i unikatowy program online do samodzielnego przygotowania dokumentacji cen transferowych, wymaganych na podstawie art. 11k ustawy CIT oraz art. 23w ustawy PIT od podatników dokonujących transakcji z podmiotami powiązanymi.

Dzięki stałej opiece merytorycznej specjalistów SWGK zarówno program, jak i baza wiedzy są na bieżąco aktualizowane, dzięki czemu masz pewność, że Twoja dokumentacja jest zgodna z obowiązującymi przepisami.

Nasz program wyposażyliśmy w system pomocy kontekstowej w postaci podpowiedzi i komentarzy, który na każdym kroku wspiera Użytkownika w przygotowaniu dokumentacji cen transferowych.

W każdej chwili możesz także skorzystać z opcji konsultacji z naszymi ekspertami, którzy pomogą w rozwiązaniu Twoich problemów (opcja dodatkowo płatna).